עייפות של יום שישי בצהריים, לא הולכת טוב עם רעש של מים מטפטפים בגינה.
ניסיתי להתעלם אבל בסוף נשברתי.
טוב, כמה אפשר עם הטפטוף המרגיז הזה?
קיללתי. קמתי. חיפשתי. מצאתי את החור בצינור. הרכבתי מחבר קטן ותוך 8 דקות המים כבר לא מטפטפים .
ואז חשבתי שאותו הדבר גם בשיווק.
מה לזה ולשיווק?
פעולת שיווק היא כמו טפטוף של מים.
מים שצריכים לחדור דרך סלע.
זה מטורף בכלל לנסות את זה- להצליח לעשות חור בסלע בעזרת מים.
איך כן? איך המים עושים את זה?
בעזרת 2 כוחות: דיוק והתמדה.
דיוק: כדי שנצליח לחצוב בסלע בעזרת מים נצטרך להיות סופר מדוייקים, כל הטיפות צריכות ליפול בול באותה נקודה.
להיות מדויק זה לא מספיק, כדי שמים יחצבו בסלע חייבים גם להתמיד.
התמדה: קצב של טיפות, אחת אחרי השנייה בדיוק באותה נקודה יום אחרי יום שבוע אחרי שבוע, עד שנצליח לפעור בסלע חור.
אותו דבר גם בשיווק.
כדי שנצליח לחדור לתוך התודעה של הקהל, צריך להתמיד ולטפטף אליו מסרים בקצב קבוע ובצורה חדה ומדויקת.
אותו הדבר גם בתהליך של ייעוץ עסקי למטפלים, קודם כל נמצא את הנקודה שממנה מטפטפים המים. אחרי שנטפל בה נתקדם לנקודה הבאה.
אם בא לך לשמוע עוד, לחיצה כאן.לרישום לסדנאות שלנו
אם בא לך לדבר, נשמח. השאר פרטים ונשתמע בקרוב 🙂
אני חוזר לנוח, בכל זאת... יום שישי
צרו קשר ונצא לדרך.