הטוב הרע והשקוף

תוכן עניינים

הטוב הרע והשקוף

ברגע של מוזה קופץ לך רעיון לראש, אתה בטוח שזה רעיון מעולה ובוער לך להתחיל לעבוד עליו בעסק.

שנייה קודם אתה שואל את היועץ העסקי שלך:
מה אתה אומר?
זה רעיון טוב או לא? איך יודעים מראש.
אז זה הקטע – לא יודעים.

כל הרעינוות טובים ורעים באותה המידה.
ההבדל הוא הביצוע.

תגיד, לדעתך:

רעיון לרשת חברתית עם הגבלה של 240 תווים לפוסט זה רעיון טוב? ספרו את זה לג'ק דורסי, ההוגה והבעלים של טוויטר.
משקה שקוף ומוגז בבקבוק זה רעיון טוב? קוקה קולה חשבו שכן.

העובדה שלא שתית קולה שקופה הוכיחה שלא.
לפתוח פלאפל זה רעיון טוב? יש שמצליחים בגדול, יש שנכשלים ויש שמתפרנסים בכבוד

ההבדל הוא בביצוע.

אז מה בעצם אני אומר?

בסופו של דבר מה שיקבע אם הרעיון שלך טוב או לא
זה הדרך שבה תנהל אותו והדרך שבה תוציא אותו לפועל.

אם תבצע את זה נכון, עבור קהל היעד הנכון ובזמן הנכון תוכל להצליח.
רוצה לקחת את המיזם שלך קדימה ביחד עם אנשי צוות מעולים?

השאר פרטים,

יועץ עסקי שמתאים בדיוק בשבילך ישמח להכיר ולהפוך את הרעיונות שלך להצלחות

השאירו פרטים, נשמח לתאם פגישת היכרות

תפריט נגישות