מכירות - טיפול בהתנגדויות

המבודד

שיטת המבודד לטיפול בהתנגדות
אם אתה עצמאי שנותן שירות כנראה שאתה גם איש מכירות.
מגיעים אליך מתעניינים ואומרים:
קיבלתי עליך המצלה / ראיתי בפייס / שמעתי ברדיו / סיידת לאחותי…

עכשיו כל מה שנשאר לך לעשות הוא שיחת מכירה.

ככל שהמתעניין קיבל המלצה חמה יותר כך הוא מגיע אליך מוכן יותר.
אם הוא קיבל עליך המלצה מחבר קרוב,
הוא מגיע "חם", אם הוא נתקל במקרה בפרסום שלך בפייסבוק הוא מגיע "פושר".
ככל שהוא חם יותר כך שיחת המכירה תהיה קלה יותר.

עכשיו מגיע רגע האמת...

עשית שיחה מעולה. פתאום. משום מקום.
הוא אומר: זה יקר לי / רחוק לי / לא נוח לי בשעה הזאת / למה אין לך כובע?
מה עושים לפי שיטת המבודד?
המבודד נשאר רגוע, מהנהנן כמבין עניין ואז אומר:
בוא נשים רגע בצד את המחיר / מרחק / הכובע.
השירות שלי מתאים לך/ הוא עונה לך בדיוק על הצורך?

מה שהשאלה הזו עושה, זה לבודד את ההתנגדות משאר התהליך, ולבדוק האם התנגדות אמיתית.
ועכשיו…
ב-97% ממהמקרים תצוץ הבעיה האמיתית שתוקעת את המכירה.
טפל בה וההתנגדות תעלם.
רוצה למכור יותר?
קדימה שלח הודעה >> בוא נעשה את זה ביחד.

סיפור מקרה על: קוסמטיקאית ברמת גן.

הטלפון מצלצל.
שלום, הגעתי למכון קוסמטיקה.
כן, בטח, נעים מאוד, אשמח לעזור.
אני צריכה לעשות טיפול פנים, כמה עולה אצלך?

--> אם עידית לא הקוסמטיקאית הכי זולה בעיר, והיא קופצת למחיר, היא תפסיד את העסקה עוד לפני שהתחלנו.

עידית לא נלחצת: "אני מבינה אותך, המחיר באמת חשוב, אני אשמח לתת לך הצעת מחיר הכי טובה שאני יכולה, רק שאני חייבת להכיר אותך טיפה כדי להתאים לך את הטיפול הכי טוב עבורך, מסכימה שאשאל אותך כמה שאלות לפני שנעבור למחיר?"
אההה בסדר מה תרצי לדעת...

שלב המחיר הוא השלב הרביעי, ושיחת מכירה היא כמו נסיעה ברכבת, אי אפשר לדלג על תחנות.

צרו קשר נשמח להכיר.

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

הי :)
שלחו לי שם וטלפון ואחזור בהקדם
עם פרטים על השירות