טיפול בלידים

טיפול בלידים

מה זה שירות טיפול בלידים?
שירות טיפול בלידים הוא שירות שמטרתו להפוך את המתעניין ללקוח.
אם אתם עושים שיווק כנראה שאתם מקבלים לידים.
כדי להפוך את הלידים ללקוחות צריך ידע במכירות, צריך הרבה סבלות וגם את היכולת לשמוע לא.
בדרך כלל הלידים משאירים פרטים בטופס ייעודי או בעמוד פייסבוק.
אנחנו ניצור איתם קשר, מהר ככל האפשר ונבצע עבורך שיחת מכירה מעולה.
שיחת המכירה יכולה להיות שיחת טלמרקטינג או שיחת טלמיטינג, ההבדל ביניהן הוא במטרת השיחה.
ככל שתהיה לנו יותר אינפורמציה על העסק שלך, כך יהיה לנו קל יותר לבצע עבורך את המכירות.

למי השירות מתאים?
שירות טיפול בלידים מתאים לעסקים שיש להם קמפיין רץ והם מתקשים למצוא את הזמן או הסבלנות לטפל בלידים.
אם יש לך יותר מ-3 לידים ביום ואם יש לך עוד דברים לעשות בעסק אז כנראה שאתה מבזבז לידים כשאתה לא עושה פולו-אפ בזמן.
רוב המכירות קורות דווקא בפולו-אפ ולא בשיחת המכירות הראשונה.

חשיבות המהירות בטיפול בלידים
מהרגע שהגולש נתקל במודעה שלך והחליט להשאיר פרטים הוא מסומן ברשת כמי שמעוניין בשירות שלך, או בשירות דומה לשלך.
מאותו הרגע הוא מתחיל להיחשף (אם לא קודם) לכל המודעות של כל המתחרים שלך, אם לא נחזור אליו מספיק מהר יחטפו לנו אותו וכל מאמצי השיווק שלך יתבזבזו.
לכם אנחנו מקפידים לחזור ללידים מהר ככל האפשר.

הידעת? שירות טיפול בלידים חוסך לך כסף.
ככל שתסגור יותר עסקאות מהקמפיין שלך כך העלות הממוצעת שלך ללקוח תרד.
גם אחרי שתוסיף את עלות השירות שלנו, כל לקוח יעלה לך פחות כסף.
מהי עלות ממוצעת ללקוח?
את הממוצע ללקוח מחשבים לפי סך כל הוצאות השיווק.
בדרך כלל יש 2 פרמטרים:
1.עלות הפרסום למפרסם (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם)
2.עלות הניהול שמשולם למי שמנהל את הקמפיין.
אחרי שמחברים את שני הסכומים ומחלקים בכמות הלקוחות המשלמים (שהגיעו בעקבות הקמפיין) מקבלים את העלות הממוצעת ללקוח.

ככל שתצליח "לסגור" עם יותר לקוחות העלות הממוצעת ללקוח תרד.

שירות טיפול בלידים מתאים לכל עסק?
עד היום טיפלנו בלידים של עסקים "שמייצרים" לידים בשוטף.
אם אתה לא בטוח האם השירות בשבילך, נשמח להכיר ולחשוב ביחד האם השירות בשבילך.

צרו קשר ונצא לדרך.

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

הי :)
שלחו לי שם וטלפון ואחזור בהקדם
עם פרטים על השירות