שירות טיפול בלידים הוא שירות שמטרתו להפוך את המתעניין ללקוח.
אם אתם עושים שיווק כנראה שאתם מקבלים לידים.
כדי להפוך את הלידים ללקוחות צריך ידע במכירות, צריך הרבה סבלות וגם את היכולת לשמוע לא.
בדרך כלל הלידים משאירים פרטים בטופס ייעודי או בעמוד פייסבוק.
אנחנו ניצור איתם קשר, מהר ככל האפשר ונבצע עבורך שיחת מכירה מעולה.
שיחת המכירה יכולה להיות שיחת טלמרקטינג או שיחת טלמיטינג, ההבדל ביניהן הוא במטרת השיחה.
ככל שתהיה לנו יותר אינפורמציה על העסק שלך, כך יהיה לנו קל יותר לבצע עבורך את המכירות.
שירות טיפול בלידים מתאים לעסקים שיש להם קמפיין רץ והם מתקשים למצוא את הזמן או הסבלנות לטפל בלידים.
אם יש לך יותר מ-3 לידים ביום ואם יש לך עוד דברים לעשות בעסק אז כנראה שאתה מבזבז לידים כשאתה לא עושה פולו-אפ בזמן.
רוב המכירות קורות דווקא בפולו-אפ ולא בשיחת המכירות הראשונה.
מהרגע שהגולש נתקל במודעה שלך והחליט להשאיר פרטים הוא מסומן ברשת כמי שמעוניין בשירות שלך, או בשירות דומה לשלך.
מאותו הרגע הוא מתחיל להיחשף (אם לא קודם) לכל המודעות של כל המתחרים שלך, אם לא נחזור אליו מספיק מהר יחטפו לנו אותו וכל מאמצי השיווק שלך יתבזבזו.
לכם אנחנו מקפידים לחזור ללידים מהר ככל האפשר.
ככל שתסגור יותר עסקאות מהקמפיין שלך כך העלות הממוצעת שלך ללקוח תרד.
גם אחרי שתוסיף את עלות השירות שלנו, כל לקוח יעלה לך פחות כסף.
מהי עלות ממוצעת ללקוח?
את הממוצע ללקוח מחשבים לפי סך כל הוצאות השיווק.
בדרך כלל יש 2 פרמטרים:
1.עלות הפרסום למפרסם (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם)
2.עלות הניהול שמשולם למי שמנהל את הקמפיין.
אחרי שמחברים את שני הסכומים ומחלקים בכמות הלקוחות המשלמים (שהגיעו בעקבות הקמפיין) מקבלים את העלות הממוצעת ללקוח.
ככל שתצליח "לסגור" עם יותר לקוחות העלות הממוצעת ללקוח תרד.
אם יש לך לידים נכנסים ואתה לא מספיק לטפל בהם
או שאתה לא עושה פולו-אפ בצורה מסודרת,
או שאתה רוצה לבדוק האם אפשר לסגור יותר עסקאות,
כנראה שאנחנו יכולים לעזור.
אם אתה לא בטוח ששירות טיפול בלידים מתאים לך,
נשמח להכיר ולבדוק ביחד. צרו איתנו עכשיו >>
צרו קשר עכשיו >>