מי צריך יועץ עסקי?

עוזרת אישית מרחוק

בגדול... לא צריך יועץ עסקי.
זהו. אמרתי את דעתי.
לא צריך יועץ עסקי, בדיוק כמו שאדם טובע לא צריך יועץ שחיה.
מה כן צריך? לדעתי, ההגדרה הנכונה, שגם עושה קצת שכל היא: מורה דרך עסקי.
מה ההבדל בין יועץ עסקי למורה דרך עסקי?
מורה דרך זה מישהו שמכיר את הדרך. הוא הלך בה כבר מספיק פעמים בשביל להכיר אותה היטב, רק אחרי שהלך בדרך בעצמו הוא יכול להוביל אנשים נוספים בדרך.
הוא ילך איתם בזמן שהם מתקדמים, יזהיר אותם מסכנות, יבחר בהתאם ליכולות שלהם את המסלול הנכון ביותר עבורם.
מורה דרך תמיד ילך לפנים.
לעומתו יועץ דרך... אפילו צמד המילים יועץ דרך נשמע לא הגיוני, כי יועץ לא ילך איתך בדרך, הוא יכול להכין אותך לדרך, לחלק עצות או טיפים לפני שיצאת לדרך אבל ברגע שיצאת...

האם יועץ עסקי הוא מומחה לעסקים?
אפשר להיות מומחה רק בתחום צר של נושאים.
רופא מומחה תמיד יהיה מומחה בתחום אחד ולא בכמה תחומים. כשתשאל אותו שאלה שלא בתחום המומחיות שלו הוא יפנה אותך למומחה המתאים.
מומחיות היא תמיד בתחום צר, ככל שהתחום צר יותר כך ניתן להיות מומחה טוב יותר.
אותו דבר בעסקים.
יכול להיות מומחה לשיווק, יכול להיות מומחה למכירות יכול להיות מומחה לשיווק ברשתות, יכול להיות גם מומחה לכספים.
האם יכול להיות מומחה שהוא גם מומחה בשיווק, גם במכירות, גם בניהול כספים, גם בפיתוח - זה לא מומחה זה קצת כולבויניק.
אין שום בעיה עם כולבויניק זה מעולה להיות כולבויניק.
העניין הוא שכשצריך מומחה פונים למומחה.

איך לדעת לאיזה יועץ עסקי כדאי לפנות?
כמו שפונים לרופא מומחה, דבר ראשון יודעים איפה כואב...
אותו דבר שלב ראשון הוא להבין מה התחום העסקי שכרגע הכי חשוב לטפל בו.
אם מגיעים לקוחות, אנחנו מצליחים לייצר מכירות ועדיין לא מבינים איפה הכסף אז נתחיל עם מומחה בתחום הכספים.
אם לא מגיעים מספיק לקוחות נתחיל עם יועץ בתחום השיווק.
כדאי לשים לב שבכל שלב יש חוליה חלשה. אחת.
אין שתי חוליות שהן החוליות הכי חלשות, תמיד תהיה אחת.
ברגע שתצליח לחזק אותה, החוליה החלשה תהיה במקום אחר.

איזה ייעוץ עסקי אפשר לקבל אצלנו?
אנחנו עובדים ב-3 תחומים עיקריים:
תחום המכירות: איך להפוך יותר מתעניינים ללקוחות, מורה עסקית בתחום המכירות תעבור ביחד איתך על תהליך המכירות ותוכל לשפר את יכולת המכירה שלך או של הצוות שלך בעשרות אחוזים.
אם השיווק שלך עובד. אבל לא מספיק מתעניינים הופכים ללקוחות יכולים להיות 2 מצבים.
האחד, שיטת המכירות שלך לא מספיק טובה.
השני, הלידים שמגיעים לא מספיק איכותיים. במקרה הזה נוכל לעזור לך עם מומחה בתחום השיווק: איך להפוך גולש אקראי או אדם אקראי למתעניין בשירות שלך. השאלה היא האם פעולות השיווק שלך מספיק טובות ומייצרות לך מספיק מתעניינים איכותיים. אם התשובה היא לא או לא יודע, מומחה שיווק יכול לעזור.
אם יש בעיה ואתה לא יודע לשים את האצבע מה בדיוק הבעיה. נוכל לעשות פגישת אסטרטגיה ממנה להבין מהי החוליה החלשה כרגע ולראות מי מתאים לעבוד איתך כדי לחזק אותה.

מה עוד אנחנו יודעים לעשות?

- ניהול לידים: אם יש לך קמפיין שמייצר לידים, אנחנו יכולים לעזור לך להפוך יותר מהם ללקוחות.
- טלמרקטינג : זו עדיין השיטה הטובה בעולם לייצר מכירות.
- גבייה לעסקים: השירות מתאים למי שלא נעים להם לעשות את העבודה בעצמם והתזרים מתחיל לחנוק.

צרו קשר נשמח להכיר.

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

תפריט נגישות