כלי נשק 🎯 לשיווק

תוכן עניינים

כלי נשק לשיווק

תאר לעצמך,
אתה עומד לצאת למלחמה, מגיע לנשקייה וצריך לבחור:
רובה צלפים או מקלע אוטומטי, במה היית בוחר?

לפני שנבחר כלי נשק,
בוא נבדוק מה יש לך במחסנית?

אם אתה עסק קטן שיוצא למלחמת השיווק, כנראה שבמחסנית שלך יש מספר מצומצם של כדורים.
כדאי שכל כדור שאתה הולך לירות יהיה מדויק. לך על רובה הצלפים

אם יש לך כדורים בלי הגבלה, אל תתאמץ. לך על הנשק האוטומטי, תירה לכל הכיוונים, סטטיסטית גם תפגע במטרה.

שים לב. לפני שאתה מתחיל לירות בקהל יעד שלך 🙂

תהליך ייעוץ שיווקי מתחיל בהגדרת קהל מטרה.
אחרי שזיהינו את קהל המטרה, נבצע תחקיר כדי להכיר אותו טוב יותר, ככל שנכיר את קהל המטרה טוב יותר, יהיה לנו קל יותר להגיע אליו.
שלב שני בתהליך ייעוץ שיווקי הוא בחירת כלי הנשק.

יש כלי נשק חדשניים כמו פייסבוק, גוגל ושאר הרשתות החברתיות, אך יש גם כלי נשק קלאסיים אולד-פשן, אשר בשימוש נכון עושים עבודת שיווק מעולה לדוגמה: טלמיטינג לעסקים ואפילו לפעמים דואר ישראל עושה שירות מצוין.

כדי שהשיווק יהיה אפקטיבי לאורך זמן נתאים את כלי השיווק גם למשתמש וגם לקהל המטרה.

2 מילים אחרונות לפני שנתחיל: מיקוד והתמדה.
ככל שנשאר ממקודים ונתמיד בתהליך, התוצאות יגיעו מהר יותר.

יאללה, מתחילים לשווק.

השאירו פרטים, נשמח לתאם פגישת היכרות

תפריט נגישות