
ניהול הכסף בעסק
"כספים תמיד היה נושא רגיש אצלי, כל הזמן הייתי מופתע אצל הרואה חשבון והרגשתי שאני משלnת המון מיסים.
גיליתי איך מנהלים את הכסף ועכשיו ,אחרי שהרגלנו את הלקוחות שלי לשלם בזמן, אני יודעת בדיוק מה קורה בבנק, החובות מתחילים להעלם, תכ'לס הכל נראה אחרת."
ניהול כסף: כמו אוויר לנשימה
ניהול נכון של הכסף בעסק הינו תנאי הכרחי להצלחתו.
הרבה עסקים ריווחיים עדיין מתקשים להתרומם עקב בעיות תזרימיות, הלקוחות שמשלמים שוטף והספקים דורשים מזומן.
אחרי שעושים סדר בכסף ניתן לנהל את העסק בצורה אמיתית, או כמו שאומרים להסתכל לעסק בלבן של העיניים.
עולמות הכסף:
עולם הכסף בעסק מתחלק ל-2/ מה שהיה ומה שיהיה.
רואה החשבון או יועץ המס שלכם מספר לכם על מה שהיה.
תשאלו אותו מה היה בינואר? הוא יענה: בוא נדבר על זה במרץ.
רוצים לדעת מה היה ב-2019? נדבר במרץ 2020.
הצד שמעניין אותנו הוא מה הולך להיות.
אנחנו נחשב עבורכם איך מנהלים תקציב שיווק? איך מחליטים בכלל אם צריך תקציב שיווק? איך מחליטים מתי לגייס עובדים חדשים? למי לפרוס לתשלומים? ובאיזה תנאים?
תכנון הכסף עם הפנים קדימה הוא עבודה עבור סמנכ"ל כספים.
לעסקים קטנים (לפחות כאלו שאני מכיר) אין סמנכ"ל כספים. אנחנו נותנים ללקוחותינו כחלק מסל השירותים גם שירותי ניהול כספים.
אנחנו כמו עין נוספת שמשגיחה על הנושא הרגיש הזה.
גילינו שהרבה פעמים, הבעיה של העסקים היא לא שהם לא ריווחים. הבעיה היא שאין תכנון נכון לתזרים, (אפרופו גבייהגבייה מסודרת). הם מתנהלים מתוך מחשבה שיהיה בסדר ו... לא תמיד זה יוצא בסדר.
אם אתה רוצה לקבל שירות ולהרוויח שקט צור קשר.
גם אם אתה מתבלט, צור קשר ונחשוב ביחד האם השירות מתאים גם לך.
הדבר שהכי מפתיע אותי הוא שאני שומע שבעלי עסקים יותאים מופתעים או מבואסים מביקור אצל רואה החשבון שלהם.
אין סיבה שביקור אצל רואה החשבון שלך יפתיע אותך.
זה אתה שצריך לדעת מה הולך בעסק שלך ולדווח לו, הוא זה שידווח לרשויות.
צרו קשר ונצא לדרך.