ניהול לידים

ניהול לידים

איך מנהלים לידים?
בתור התחלה נבחין בין שני סוגי לידים:
ליד חם: מי שמתעניין במוצר או בשירות שלך ויזם בעצמו את הקשר.
ליד קר: מי שיכול להתאים לשירות שלנו אך לא יצר איתנו קשר.
יכול להיות מצב שליד שהתחיל בתור ליד קר התחמם תוך כדי תהליך והפך לליד חם.
אפשר לדמות את תהליך המכירות לתהליך רתיחה של מים. הרתיחה היא הקניה.
כדי שהליד יהפוך ללקוח (יקנה) צריך לחמם אותו עד לנקודת הרתיחה.
ליד חם שלא טופל בזמן יתקרר ויהפוך לליד קר.
לכן, כדי שנוכל לבצע טיפול בלידים בצורה יעילה, יש לטפל בליד בזמן מקצר ככל האפשר.
כדי לנהל לידים נדרשים כמה כלים פשוטים:
1. טבלת אקסל או מערכת ניהול לידים מקצועית.
המטרה היא לבצע רישום מסודר של כל ליד, מתי דיברנו איתו, על מה דיברנו איתו, מה הוא ביקש ומה הסטטוס שלו.
2. נדרשת הבנה כמה שווה לקוח לעסק, זאת כדי שנוכל לחשב האם הטיפול בלידים שלנו יעיל או שיקר מדי לעסק.

שאלה ששואלים אותנו כמעט בכל שיחה היא:
האם טיפול בלידים כולל שיחות פולו-אפ?
פולו-אפ הוא חלק מתהליך המכירה, אי אפשר לטפל בלידים בלי לעשות פולו-אפ.
המכירה היא תהליך שאנחנו צריכים להעביר דרכו את הלקוח.
הפולו-אפ הוא חלק מהתהליך.
כדי לעשות פולו-אפ מקצועי ולא פולו-אפ שרק מציק ללקוח. צריך לזכור שלפולו-אפ יש שני צדדים.
הצד המוכר: מטרתו לייצר עסקה
הצד הקונה: ומטרתו לקבל שירות רלוונטי.
אם לא נסגרה עסקה, כנראה שהלקוח לא בטוח שהמוכר יכול לספק לו את השירות שהוא צריך. לכן לפני שנעשה פולו-אפ, נחשוב איך אנחנו יכולים להעביר ללקוח אינפורמציה חדשה כדי שהוא ישקול את החלטתו מחדש.
כל מי שמתקשר רק כדי לברר אם כבר החלטתי סתם מבזבז את זמנו ואת זמני.

את ניהול הלידים כדאי לעשות על ידי מזכירה במיקור חוץ

צרו קשר ונצא לדרך.

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

הי :)
שלחו לי שם וטלפון ואחזור בהקדם
עם פרטים על השירות