ניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות

קשרי לקוחות: איך הופכים טבלת אקסל לכסף?

מה זה ניהול קשרי לקוחות?

ניהול קשרי לקוחות ברמה הכי בסיסית אומר:
אני, הבעלים של העסק, אחראי על ניהול הקשר עם הלקוחות שלי.
אני לא משאיר את זה ליד הגורל או למצב הרוח שלהם, אני לוקח על זה אחריות.

אם יש לך עסק- כל עסק.
הדבר הכי יקר שיש לך זה בעסק הלקוחות שלך.
זו תיבת האוצר הפרטית שלך, ואל תחלוק אותה עם אף אחד. אף פעם.

למה שנרצה לנהל את הקשר עם הלקוחות שלנו?

אנחנו מבינים שאם הלקוחות שלנו ינטשו אותנו לא יהיה לנו עסק.
אם יש לך כספת תכניס לשם את רשימת הלקוחות, ואם אין לך רשימת לקוחות, עכשיו זה הזמן להתחיל לייצר כזו.
אני מניח שאתה מסכים איתי, אחרת לא היית מגיע לעמוד הזה 🙂

מי צריך ניהול קשרי לקוחות?

לתפיסתי, כל עסק צריך להבין מי הלקוחות שלו,
ולקחת אחריות על ניהול הקשר איתם.

מה מטרת השירות?

לניהול קשרי לקוחות יכולות להיות כמה מטרות.
בשלב הראשון נגדיר את המטרה שמתאימה לך ובשלב השני נבנה את ה"איך"
- שיווק:  שיווק למי שכבר רכשו ממך פעם אחת הוא זול משמעותית משיווק ללקוח חדש.
- טיפול בתלונות:  בדרך כלל לא נעים להקשיב ללקוח מתלונן,
אבל יש פה עבורך הזדמנות כפולה.
גם הזדמנות לדייק ולשפר את השירות וגם הזדמנות להפוך לקוח לא מרוצה ללקוח נפעם משירות מעולה, הלקוח ירגיש שמקשיבים לו, לוקחים אותו ברצינו ומשתדלים בשבילו יותר.
- שימור לקוחות (צמצום הנטישה): לקוחות יעזבו אותנו ויעברו למתחרים, זה תמיד קורה, לכולם זה קורה זו המציאות.
עם זאת, כדאי שנבין מתי זה קורה, למה זה קורה, לאן הם נוטשים  ונמצא את את הדרך לצמצם את התופעה

מה הדבר שחשוב לך כרגע?

למה דווקא אצלנו?

יש לנו גם את הניסיון והידע בבניית תהליכים פשוטים שמייצרים תוצאות במהירות, וגם את הידע הטכני לבצע אותם בפועל, אנחנו נוכל להטמיע אותם אצלך בעסק או לבצע אותם עבורך.

איך זה עובד?

צור איתנו קשר, ביחד נבדוק האם השירות יכול לייצר לך ערך.

 

צרו קשר, נשמח להכיר 🙂

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

שירות ניהול קשרי לקוחות למוסך מורשה בצפון הארץ.

כשהתחלנו לעבוד עם המוסך בשנת 2020 כבר היו לו רשימת לקוחות, רכבים, מי טיפל, במה טיפל, מתי טיפל וכו'.
המקום היה מסודר ושמר את כל הרישומים.

העניין הוא: איך הופכים את טבלאות האקסל לכסף?

התחלנו כמה תהליכים במקביל:
1. הגדלת סל הרכישה: הצענו מבצעים וימי מכירות מיוחדים לבעלי רכבים שידענו מה הם צריכים לפי סוגי הטיפול שהם עשו ולפי סוג הרכב שלהם:
לרכבי שטח: ציוד מתאים, למי שעבר יותר משנתיים מאז שקנה מצבר הצענו בדיקה, כנ"ל לגבי צמיגים.
לקראת החורף הצענו הכהנת הרכב לחורף ועוד. לכל סוג לקוח הצענו הצעה שחשבנו שישמח לקבל.
2. טיפול בתלונות: שלחנו סקרים לכל מי שסיימו טיפול כדי לוודא שהם מרוצים, שהם לא מרגישים שהמחיר גבוה ולדאוג שיחזור אלינו גם לטיפול הבא.
בשבוע הראשון כמעט ולא ענו לנו על הסקר, רק אחרי שדייקנו את השאלות הלקוחות שמחו לענות והתהליך הצליח.
כמות הלקוחות הנוטשים ירדה ב-63%.

ניהול קשרי לקוחות לחנות פרחים.

כשנכנסו לעסק פעם ראשונה לא יכולנו שלא להתאהב.
חנות פרחים מקסימה במרכז הארץ, בעלת העסק, בחורה צעירה (37 זה צעירה) עובדת במסירות ומכינה זרים טריים ומקסימים.
שיטת המכירה היתה:
אני מכינה ומי שבא בא.
ומי שלא בא?
מי שלא בא לא בא.
ואיך זה עובד לך?
סבבה.
רוצה יותר?
כן. בשביל זה אתם פה...

התחלנו מאותו הרגע, לבקש מכל לקוח מעט פרטים עליו ועל המשפחה שלו, בעיקר תאריכים חשובים שישמח שנזכיר לו שמתקרבים.
בהסכמה מלאה וכמעט בלי מאמץ יצרנו רשימת לקוחות,
והמטרה היתה להפוך לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים.
מה עשינו?
הכנסו את הפרטים של הלקוחות למערכת C.R.M ייעודית, ומאותו הרגע באופן כמעט אוטומטי שלחנו תזכורות על אירועים שחשובים להם.
הזכרנו להם את היום הולדת של האישה, של הילדים של ההורים וכל מה שביקשו מאיתנו.
ללקוחות מסוימים שסיווגנו כלקוחות זהב התקשרנו:
"הי, זו ענת מחנות הפרחים, תרצה שנשלח גם השנה זר פרחים ליום הנישואין של ההורים שלך? אם כן נעשה זאת בשמחה."
החשש היה שזה יהיה "נודניק".
מהר מאוד גילינו שהלקוחות שמחו לקבל מאיתנו את שיחת הטלפון.

בהשקעה של קצת כסף, קצת תשומת לב והרבה מחשבה העלינו את מחזור המכירות ב-74% תוך ארבעה וחצי חודשים.

צרו קשר, נשמח להכיר 🙂

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

תפריט נגישות