שיווק דיגיטלי לעסקים

שיווק דיגיטלי לעסקים

שיווק מחוץ לקופסא.

"ניסיתי כבר הרבה פעמים לשווק את העסק ותמיד התאכזבתי.
הרגשתי שלא מבינים את העסק שלי. השיווק בעיקר עלה לי כסף ולא הביא מספיק לקוחות.

קיבלתי על יאיר המלצה מחבר. (בעלים של מסעדה) החלטתי לנסות גם.

סופסוף מצאתי מישהו שמצליח לדבר את השפה של העסק שלי. מישהו שחושב מחוץ לקופסא, מציג לי רעיונות חדשים לשיווק הסטודיו.

ובעיקר עוזר לי לייצר לקוחות חדשים בתקציב קבוע מראש."

דני – סטודיו לעיצוב גרפי

שיווק הוא הדלק של העסק

 

אחרי 9 שנים בתחום ואינספור קמפיינים, הגענו למסקנה ששיווק הוא שילוב בין אומנות לבין שיטה ועקביות, כדי לבלוט בעולם שבו כולם יכולים לפרסם, צריך לחשוב (קצת) אחרת.

היכולת יוצאת הדופן שלנו היא לשווק במגוון שיטות מחוץ לקופסא, (גם מחוץ לעולם הדיגיטלי).

אנו מומחים בשיווק ב-2 רמות:
ברמה הראשונה: בניית ותפעול מערך השיווק כך שיהפוך גולשים אקראיים ללקוחות משלמים.
ברמה השנייה: שיווק ללקוחות קיימים כדי שיהפכו ללקוחות מרוצים וללקוחות ממליצים.

'פעולת שיווק היא מעשה נדיב; בו אנחנו מציעים שירות לאנשים שצריכים אותו'

שיווק כחלק מבניית השירות או המוצר

 

כדי שתוכנית השיווק תפעל בצורה הטובה ביותר ותצליח לייצר עבורכם ערך מעשי,
כדאי שתהיה לנו תשובה טובה על 4 שאלות בסיסיות עליהן נבנה את הקמפיין:

1. עבור מי השירות מתאים? מי קהל היעד הקטן ביותר עבורו אפשר לשווק ולהיות ריווחיים.
2. האם השירות שלך משמעותי עבורם? האם הוא עונה על צורך חזק?
3. מה מיוחד בשירות שלך לעומת המתחרים שמציעים פתרון דומה לאותו קהל ולאותו הצורך?
4. כמה עולה השירות שלך?

כשהתשובות על 4 שאלות השיווק ברורות לכם, הן גם יהיו ברורות לעולם,

בשרוה תחתונה, השיווק הרבה יותר קל וזול כאשר השירות מדויק.
אם התשובות ל-4 שאלות השיווק עדיין לא ברורות וחדות, כנראה שתתקשה מאוד לשווק, כי יש יותר מדי דומים מאוד לך וללקוח קשה להבדיל.

איך אנחנו עושים שיווק דיגיטלי?

שלב ראשון נבקש לבדוק, את סל השירותים שלך ואיך הוא מקדם אותך ואת הלקוחות שלך.
אחרי שנחליט ביחד שהשירות מספיק בולט ומיוחד עבור קהל היעד, נבחן איפה נמצא קהל היעד הכי טוב שלך
ואז נבנה ביחד תוכנית שיווק.

אנחנו יודעים ואוהבים לשווק ברשתות חברתיות וברשתות חיפוש,
אבל אנחנו הכי אוהבים להיות יצירתיים ולשווק במקומות פחות טריוואליים.

צרו קשר >>
נבדוק ביחד האם אנחנו יכולים לעזור

השאירו פרטים, נשמח לתאם פגישת היכרות

שיווק הוא הדלק של העסק, בלי 'סיסטם שיווקי' העסק יתקע 

דוגמא ל:

שיווק מחוץ לקופסא

שיווק לגנן:

קו הגינות של אלעד הגנן, היה מפוזר.
הבתים היו מרוחקים אחד מהשני,
ולפעמים ביום עבודה אחד הוא היה עובר בין שלושה ערים.
הרבה זמן וכסף היו נשרפים במהלך היום על מעברים בין הגינות.

בצורה הזו העסק של אלעד הגנן לא יכול להתרומם.

בשלב הראשון בדקנו באיזה רחובות אלעד עובד,
ושאלנו הם יש גינות נוספות שאפשר להציע שירות.

בשלב השני התחלנו 'שיווק שכנים' .
בכל פעם שאלעד וצוות הגינון סיימו לעבוד על גינה שחשבנו שאפשר להציע שירות גם לשכנים,
לפני שהם נכנסו לאוטו, בזמן שהצוות קמקפל את הכלים,
אלעד עבר אצל 10 שכנים והשאיר להם מגנט עם הפרטים שלו.

בשביל הניסוי לכל מגנט הצמדנו ורד.
המגנט משך יותר תשומת לב ונשמר ברוב המקרים.
הפעולה הזו עלתה לנו סה"כ-600 ש"ח בחודש.

כעבור שלושה חודשים הצטמצמו זמני הנסיעות שלו ביותר מחצי.

כעבור שנה, בגלל שצמצמנו משמעותית את המרחק בין הגינות
הוא צליח לטפל בכל שבוע ב-10 גינות יותר, באותו זמן עבודה

פעולת השיווק הממוקד הזו, הקטינה לו הוצאות נסיעות בכמה מאות שקלים בחודש והגדילה לו משמעותית את המחזור.

פעולה נוספת שעשינו היא לפני כל חג אלעד עובר בכל הגינות שלו ומשאיר בכל אחת מהן בקבוקון יין או שמן זית שהוא קונה ב-12 שקלים לבקבוקון.

פעולת השימור הזו גרמה לו לקבל פי 2.5 לקוחות ממליצים.
העלות הממוצעת של היין: 400 ש"ח בחודש.

סה"כ עלות השיווק: 1000 ש"ח בחודש.
הרווח: כמעט פי 13

תפריט נגישות