
שיווק מחוץ לקופסא.
"ניסיתי כבר הרבה פעמים לשווק את העסק ותמיד התאכזבתי.
הרגשתי שלא מבינים את העסק שלי. השיווק בעיקר עלה לי כסף ולא הביא מספיק לקוחות.
קיבלתי על יאיר המלצה מחבר. (בעלים של מסעדה) החלטתי לנסות גם.
סופסוף מצאתי מישהו שמצליח לדבר את השפה של העסק שלי. מישהו שחושב מחוץ לקופסא, מציג לי רעיונות חדשים לשיווק הסטודיו.
ובעיקר עוזר לי לייצר לקוחות חדשים בתקציב קבוע מראש."
דני - סטודיו לעיצוב גרפי
שיווק הוא הדלק של העסק
אחרי 9 שנים בתחום ואינספור קמפיינים, הגענו למסקנה ששיווק הוא אומנות, כדי לבלוט צריך לחשוב אחרת.
היכולת יוצאת הדופן שלנו היא לשווק במגוון שיטות מחוץ לקופסא, גם מחוץ לעולם הדיגיטלי.
אנו מומחים בבניית ותפעול השיווק כך שיהפוך גולשים אקראיים ללקוחות משלמים ובשורה תחתונה, מכניס לעסק לקוחות וכסף.
שיווק כחלק מבניית השירות או המוצר
כדי שתוכנית השיווק תפעל בצורה הטובה ביותר ותצליח לייצר עבורך ערך מעשי, כדאי לבדוק שהמוצר או השירות שלך עונים על כמה קריטריונים:
1.עבור מי השירות מתאים? מי קהל היעד הקטן ביותר עבורו אפשר לשווק ולהיות ריווחיים.
2. האם השירות שלך משמעותי עבורם? האם הוא עונה על צורך חזק?
3. מה מיוחד בשירות שלך לעומת המתחרים שנותנים פתרון לאותו קהל ולאותו הצורך?
4.איך מתומחר השירות או המוצר שלך?
כשהתשובות על 4 שאלות השיווק ברורות לך, הן גם יהיו ברורות לעולם,
והשיווק הרבה יותר קל וזול כאשר השירות מדויק.
אם התשובות ל-4 שאלות השיווק עדיין לא ברורות וחדות, כנראה שתתקשה מאוד לשווק, כי יש יותר מדי דומים מאוד לך וללקוח קשה להבדיל.
איך אנחנו עושים שיווק?
שלב ראשון נבקש לבדוק, את סל השירותים שלך ואיך הוא מקדם אותך ואת הלקוחות שלך.
אחרי שנחליט ביחד שהשירות מספיק בולט ומיוחד עבור קהל היעד, נבחן איפה נמצא הקהל שלך ונשווק אליו את השירותים שלך.
אנחנו יודעים ואוהבים לשווק ברשתות חברתיות וברשתות חיפוש,
אבל אנחנו הכי אוהבים להיות יצירתיים ולשווק במקומות פחות טריוואליים.
צור קשר >>
נבדוק ביחד האם העסק שלך מוכן להמראה
צרו קשר ונצא לדרך >>
כמה דוגמאות ל:
שיווק מחוץ לקופסא
שיווק לגנן:
קו הגינות של אלעד הגנן, היה מפוזר.
הבתים היו מרוחקים אחד מהשני,
ולפעמים ביום עבודה אחד הוא היה עובר בין שלושה ערים.
הרבה זמן וכסף היו נשרפים במהלך היום על מעברים בין הגינות.
בצורה הזו העסק של אלעד הגנן לא יכול להתרומם.
בשלב הראשון זיהינו באיזה מהרחובות שאלעד כבר עובד בהם יש גינות נוספות שאפשר להציע שירות.
בשלב השני התחלנו שיווק ממוקד.
בכל פעם שאלעד וצוות הגינון הגיעו לגינה עם פוטנציאל, בסיום הטיפול בה אלעד עבר אצל 10 שכנים והשאיר להם מגנט עם הפרטים שלו.
לכל מגנט הצמדנו ורד.
כך המגנט משך יותר תשומת לב ונשמר ברוב המקרים.
הפעולה הזו עלתה לנו סה"כ-600 ש"ח בחודש.
כעבור שלושה חודשים הצטמצמו זמני הנסיעות שלו ביותר מחצי.
היום כעבור שנה, הוא מטפל בכל שבוע ב-10 גינות יותר באותו משך של יום עבודה.
פעולת השיווק הממוקד הזו הקטינה לו הוצאות נסיעות בכמה מאות שקלים בחודש והגדילה לו משמעותית את המחזור.
פעולה נוספת שעשינו היא לפני כל חג אלעד עובר בכל הגינות שלו ומשאיר בכך אחת מהן בקבוק יין.
פעולת השימור הזו גרמה לו לקבל פי 2.5 לקוחות ממליצים.
העלות הממוצעת של היין: 400 ש"ח בחודש.
סה"כ עלות השיווק: 1000 ש"ח בחודש.
הרווח: כמעט פי 13