הרבה בעלי עסקים שואלים אותי: "שימור לקוחות זה לא סתם מעצבן את הלקוחות?"
שימור לקוחות יכול לעצבן את הלקוחות אם עושים אותו בצורה לא נכונה והלקוחות מרגישים שמזלזלים בהם.
שימור לקוחות זו הדרך שלנו לשמור את הלקוחות שלנו אצלנו,
הלקוחות שלנו זה הנכס הכי חשוב שיש לעסק שלנו.
שימור לקוחות זה לא אומר שאני מתחיל לזרוק עליהם ספאם שלא מעניין אותם ולשלוח להם גלוית שנה טובה שהם אפילו לא פותחים.
שימור לקוחות זו אומנות טיפה יותר מורכבת מזה.
שימור לקוחות זה לשים לב ללקוחות שלנו.
להבין שמהרגע שהסתיים תהליך השירות הם לא נעלמים, אפילו אם נתנו להם שירות מעולה, ופתרנו להם את הבעיה. הלקוחות ישמחו לשמוע מאיתנו, הם יופתעו להרגיש שאכפת לנו מהם.
בבוא הרגע הנכון הם יזכרו אותנו ויהיה אכפת להם מאיתנו.
לכל עסק כדאי לדאוג לשימור הלקוחות שלו
כמובן שבכל עסק זה נראה אחרת.
לכל עסק יש רמת אינטראקציה שונה עם הלקוחות שלו,
יש עסקים שהלקוחות שלהם מקבלים שירות ומסיימים תוך כמה דקות ויש עסקים שהלקוחות מסיימים תהליך רק אחרי כמה שנים.
לדעתי לשניהם כדאי להיות בקשר רצוף עם הלקוח, גם אם הלקוח הזה הוא לקוח חד פעמי, כזה שלא יצרוך יותר את השירות שלנו.
צרו קשר נשמח להכיר.