time-1528627_1280

   שימור לקוחות

קניתי טלויזיה. עשיתי סקר קצר נכנסתי. קניתי. הלכתי. מה שנקרא אין תלונות.

כעבור שבוע, התקשרה אלי ענת מקשרי לקוחות ושאלה אותי 3 שאלות:

אם הצלחתי לתלות את הטלוויזיה, אם אני מסתדר עם השלט ואם אני שבע רצון מהבחירה שלי. הרגשתי שאני חשוב להם.

קשרי לקוחות: הלב של העסק.

מתי בפעם האחרונה קיבלת שירות שגרם לך להתאהב? שימור לקוחות דורש מעט השקעה, מעט תשומת לב והוא מחולל בעסק פלאים.

לשימור לקוחות 2 מטרות עיקריות:

  1. להגדיל את סל הרכישה ללקוחות קיימים, שימור איכותי עושה זאת בעלות נמוכה משמעותית משיווק ללקוח חדש.
  2. להגדיל את שיווק הפה לאוזן (שיווק פל"א) זהו השיווק האיכותי ביותר שעסק יכול לבקש.

קח כבר היום אחריות על ניהול הקשר עם הנכס הכי יקר שלך - הלקוחות שלך.

ביקשו מוורן באפט טיפ אחד לבעלי עסקים.

וורן באפט אמר שהטיפ שלו לגדל עסק צומח הוא כל הזמן לנסות ולייצר ללקוחות נפעמים, עזבו אתכם מלקוחות מרוצים, תהפכו את הלקוחות שלכם נפעמים.

בבוקר כשאתם קמים תחשבו איך אפשר להפוך עוד לקוח של העסק ללקוח נפעם, בצהריים תחשבו על זה וכשהולכים לישון תחשבו על זה.

כל עסק שצובר לעצמו לקוחות נפעמים יהיה עסק צומח.

עם אמירה כזו אי אפשר להתווכח.

השאלה היא: התפקיד של מי בעסק זה להפוך את הלקוח לנפעם?

אני מאמין שזה התפקיד של קשרי לקוחות, זה המקום להפתיע את הלקוח בשירות שהוא לא ציפה לו.

לקוחות נפעמים לא נוטשים, הם מספרים על השירות שקיבלו וחוזרים לקנות שוב ושוב.

מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו כדי להפוך את הלקוחות שלכם ללקוחות נפעמים?

 

צרו קשר ונצא לדרך.

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

הי :)
שלחו לי שם וטלפון ואחזור בהקדם
עם פרטים על השירות