מתי גם לנו מותר לפטר לקוח?

woman-6767494_1280

אמרתי לו שזה לא הולך וזה גם לא הולך להסתדר.
יותר טוב לו שימצא יועץ עסקי אחר לעבוד איתו.

זה לא היה קל, לא ידעתי איך הוא יגיב,
ותכל'ס גם לי זה לא היה נעים.
אבל, לפעמים גם ליועץ עסקי אין ברירה.
הגעתי למסקנה שאנחנו צריכים להיפרד.

תהליך ייעוץ עסקי מתחיל פחות או יותר כמו שמזמינים מונית.

שלב ראשון - בודקים מיקום של העסק.
שלב שני - שואלים: אוקי חביבי, לאן היית רוצה שהעסק שלך יגיע?
שלב שלישי - מתכננים מסלול ומתחילים להתקדם. ביחד.
הדרך לא תמיד חלקה, יש מהמורות ויש הפתעות.
אנחנו כל הזמן עם האצבע על הדופק. בודקים, איפה אנחנו נמצאים והאם התקדמנו לכיוון היעד. השאלות שאנחנו שואלים הם:
האם המחזור גדל? האם הריווחיות גדלה? האם אנחנו נותנים שירות טוב יותר? האם אנחנו נותנים שירות ליותר אנשים?

ככה עבדנו ביחד 3 חודשים וכל פעם שבדקנו היינו באותו מקום,
העסק לא התקדם לפי התוכנית.
נפגשנו ביום חמישי האחרון בבית קפה ושיקפתי את המצב: "ידידי זה לא מתקדם.
אני לא יכול להוביל אותך קדימה אם אתה מתעקש לעשות את אותם פעולות שלא קידמו אותך בעבר ולא מקדמות אותך בהווה."
הבחור מתעקש שהוא יודע מצוין מה הוא עושה ואין לו יכולת או רצון לעשות פעולות חדשות.
הבנתי. שיחררתי. וויתרתי.

כדי להכפיל את המחזור של עסק, יש צורך בפעולות שיווק.

אין דרך לעקוף את זה.
שיווק זה הדלק של העסק, וכדי שהוא יסע יותר רחוק, צריך למלא בו יותר דלק,.
עם אותה כמות דלק הוא ימשיך להגיע לאותו מקום.
הלקוח שלי לא היה מוכן להגדיל את תקציב השיווק, ולא היה מוכן לייצר חומרים חדשים ומקצועיים לשיווק.
במקרה הזה הוא לא היה צריך אותי כי אני לא טוב בלתחזק עסקים.
זה לא בשבילי, אני רוצה לעבוד עם אנשים ועסקים שרוצים לצמוח.

הוא כל הזמן חזר ואמר שלצמיחה יש מחיר שהוא לא רוצה לשלם.
אני רק מקווה שהוא לא יגלה בקרוב שגם לדשדוש יש מחיר והוא הרבה יותר גבוה.

הרבה פעמים בעלי עסקים טוענים את טיעון הביצה והתרנגולת:
בגלל שאין לי עבודה אין לי כסף להשקיע ואין לי כסף להשקיע בגלל שאין לי עבודה.
בעיניי זה קצת כמו להגיד אין לי כסף לדלק אז אני לא נוסע, אני מעדיף קודם כל להתחיל לנסוע ורק אחר כך לתדלק. 🙁 אין דבר כזה.
קודם משקיעים ומשקיעים ומשקיעים ומשקיעים בשיווק בעסק ורק אחר כך מתחילים להרוויח כסף. זה פשוט לא עובד הפוך.

מה עוד אנחנו יודעים לעשות?

- טיפול מקצועי בלידים: הקמפיין שלך סופסוף מייצר לידים, תן לנו להפוך אותם עבורך ללקוחות משלמים
- טלמרקטינג : השיטה העתיקה בעולם כדי להגיע ללקוחות חדשים.
- גבייה לעסקים: לפעמים הבעיה היא לא ריווחיות אלא גבייה, נשמח לעזור

צרו קשר נשמח להכיר.

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

תפריט נגישות