מי צריך שירות תיאום פגישות?
אם אתם יכולים לתאם עבור עצמכם את הפגישות זה מעולה.
אם אתם מרגישים שהזמן שאתם משקיעים בתיאום הפגישות יקר לכם, ובזמן הזה אפשר לעשות דברים אחרים אז כדאי להתחיל לשקול שירות תיאום פגישות.
שירות תיאום פגישות מתאים בעיקר ל-2 סוגים של עסקים:
1. עסקים שמקבלים לקוחות במשרד ויש צורך לנהל עבורם תור.
צמצום החורים ביומן, העברת פגישות ל'חלונות זמן' וניהול מלא של התור דורש הרבה סבלנות והבנה.
אם אתם רוצים להוריד מעצמכם או מהמזכירה את ניהול התור, שירות תיאום פגישות וניהול יומן יכול להתאים לכם.
הלקוחות שאנחנו משרתים בתחום הם בדרך כלל מנהלי קליניקות ועורכי דין.
2. אם אתם בעלי עסקים שנמצאים רוב הזמן "בשטח", עוברים ממקום למקום, ולא רוצים לבזבז זמן על נסיעות ולגלות ש"אופס" שכחו לתאם את הפגישה.
נשמח להכיר, השירות של תיאום הפגישות מתאים לכם בול!
3 הרושם הראשוני לפעמים עושה את ההבדל, לכן אם אין לכם מזכירה או עוזרת אישית נשמח להתקשר ללקוח שלך, נציג את עצמנו כעובדים במשרד שלך ונתאם עבורך את הפגישות.
מה כולל שירות תיאום פגישות?
- ניהול יומן משותף כדי לתאם עבורך פגישות
- הקמת קו טלפון משותף דרכו נדבר עם הלקוחות שלך, הם יזהו את המספר ותוכל להמשיך להשתמש בו בנוסף למספר הנייד.
- שעות העבודה הסדירות שלנו הן 8:00-17:00, במידה ויש צורך ובמקרים חריגים, ניתן לקבל שירות גם מחוץ לשעות הפעילות הרשמיות
- מזכירה אישית אחת מנהלת תתאם עבורך את הפגישות, היא תלמד להכיר אותך ותוכל בהמשך לסייע לך במשימות נוספות.
- אפשר לקבל את השירות גם בחבילות קטנות וגמישות. אין צורך לשלם על חבילות שירות מפוצצות כאשר צריך את השירות רק כדי "לסגור חורים".
למה עדיף שירות במיקור חוץ?
כי ממזכירה שכירה במשרה חלקית, אפשר לקבל - שירות חלקי.
הלקוחות שלנו שניסו להעסיק במשרה חלקית גילו כמה בעיות:
1. תחלופה גבוהה - המשרה אינה משרת חלומות ולכן יש תחלופה גבוהה, כל החלפה כזו יקרה גם במונחים של זמן וגם במונחים של כסף.
2. רמה מקצועית - המזכירות שעובדות במיקור חוץ, זה העסק שלהן.
חשוב להן לשמור עליך הלקוח ולכן בדרך כלל תקבל שירות ברמה גבוהה יותר(בלשון נקבה רק מטעמי נוחות, רוב המז)
מה עוד אנחנו יודעים לעשות?
- טלמיטינג לעסקים: אם יש לך קמפיין שמייצר לידים, אנחנו יכולים לעזור לך להפוך יותר מהם לפגישות וללקוחות.
- מזכירה מרחוק: מזכירה אישית שעובדת עבורך במיקור חוץ, ללא עלות קבועה משלמים רק על שעות עבודה שנעשו בפועל.
- שירותי גבייה לעסקים: אם אתה מסוג העסקים שנותנים שירות מעולה והלקוחות שלך "לא אוהבים" לשלם בזמן. נשמח לעזור לך לשמור על התזרים.
צרו קשר נשמח להכיר.
השירות נקרא שירות תיאום פגישות אבל הוא כולל הרבה מעבר,
למעשה במסגרת השירות, המזכירה האישית שלך תוכלה לבצע עבורך כל עבודות האדמינסטרציה שתכל'ס לא בא לך לעשות.
זה לא במקרה שהרבה בעלי עסקים מבקשים את השירות,
להרבה בעלי עסקים יש אופי יזמי, לאדם עם אופי יזמי קשה לשבת "על התחת"
ולהוציא הצעות מחיר, לעקוב את חשבוניות חסרות ולשלם חשבונות בזמן.
בעלי אופי יזמי מעדיפים בדרך כלל לצאת לשטח, להביא את העבודה ולבצע אותה.
את החלק האדמיניסטרטיבי עדיף להם להשאיר למישהו אחר.
בהרבה מקרים גילינו שברגע שהאדמיניסטרציה המשרדית התיישרה הריווחיות של העסק עלתה.
אנחנו צוות של 3 נותני ונותנות שירות שעובדים במשרה מלאה.
את הזמן שלנו אנחנו מחלקים בין בעלי עסקים קטנים ובינוניים שצריכים עזרה אדמיניסטרטיבית.
החל משירות תיאום פגישות, כולל כל שירותי האדמיניסטרציה, שירותי גבייה ובשנה האחרונה (2022) התמחינו גם בניהול רשתות חברתיות.
היתרון בלעבוד איתנו הוא שיש לך איש קשר אחד שנותן לך שירות.
לומדים לתקשר ולעבוד בצורה ישירה ויעילה, ואין לך את החשש שכל יום מישהי אחרת עונה לך לטלפון ומטפלת לך בלב של העסק.
שירות משלים לשירות תיאום פגישות:
שירות משלים לשירות תיאום פגישות הוא שירות פולו-אפ.
אחרי שסיימת את הפגישה שתיאמנו עבורך, אנחנו נקבל ממך בריף קצר על פרטי הפגישה.
בתיאום איתך נבצע פולו-אפ.
הסיבה לפולואפ היא שרוב העסקאות לא נסגרות במהלך הפגישה הראשונה.
הדרך לעשות פולואפ היא להעביר בו אינפורמציה חדשה.
אם נתקשר לעשות פולואפ,
רק כדי לשאול את הלקוח: 'נו...חשבת על זה?'
הסיכוי שלנו להצליח הוא נמוך מאוד.
ככל שנוכל להתקשר כדי להעביר ללקוח אינפורמציה חדשה,
כך יהיה סיכוי שהלקוח ישנה את דעתו לגבי ההצעה.